2010. december 22., szerda

Egyperces filmkritikák blog


Véletlenül akadtam rá erre a egyperces filmkritikás blogra, amelyben Köbli Norbert néhány mondatban elemzi az általa látott filmeket.(inkább nevezném félpercesnek, Örkény írásait ismerve) Amikor én nekifogtam megalkotni az enyémet, én is valami hasonlót szerettem volna: minden egyes általam látott filmről írni valamit. Így később belátva ez nekem még túl nagy falat. Ha írok valamiről azt jobban szeretem egy kicsit hosszabbra nyújtani, valamilyen szinten kielemezni. És persze anyagokat is veszek át máshonnan, amikor épp ötlet vagy lelkesedés hiányban szenvedek és valami ilyenkor ragadja meg a figyelmem, vagy már régóta készülök valamit megosztani.
Remélem ezek tudatában szerethető amiket közzéteszek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése