2010. november 29., hétfő

Kritikaírás... Grrr!!!


Irtó nehéz dolog filmkritikát írni az ember fiának, hogy közben a gondolatai ezerfelé repdesnek és az adott film is annyi információt és mondanivalót tartalmaz, hogy azt nehéz rendszerezni és mindenről a megfelelő bekezdésben szót ejteni. Ma  tegnap, egész nap a Gran Torino kritikával tököltem. Na jó nem egész nap, közben mást is csináltam. De először újranéztem a filmet, jegyzeteltem, agyaltam, most mégis 2000 leütés körül van az írásom és még messze nincs befejezve. Szóval, a kritikaíró pályázat, amit először sétagaloppnak gondoltam, most egy kicsit bekeményített nekem. Kedden kell leadni, szerintem utolsó percen lesz az is... Mivelhogy nem akarom elfuserálni. Na de az nyugtat, hogy legalább a Fehérlófia elnyerte végleges formáját.
Befejezésül itt egy videó, az egyik kedvencem, a 2008-as filmekről. Van benne egy kép is a Gran Torinóból. :P Jó na, nem azért tettem fel, hanem azért mert nagyon szép a zenei és képi világa.
enjoy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése