2013. február 21., csütörtök

I'm back!


Mivel többen is jelezték, hogy időközben ráakadtak a blogomra és előszeretettel szokták böngészni, úgy döntöttem, hogy folytatni fogom a „tevékenységet”, időnként frissíteni fogom a webes napló tartalmát. Eddigi bejegyzéseimet egyetemistaként írtam, most, „újságíró fejjel” valószínűleg egy kissé másként fogok megnyilvánulni, a lehetőségeim szerint minőségibb tartalmakkal szeretnék előállni. Külön sorozatrészekről nem lesz szó, továbbra is filmekről fogok írni, annak ellenére, hogy lényegesen kevesebb időm jut a megnézésükre. Ez azzal jár többek között, hogy minőségibb, jobb alkotásokat próbálok nézni.
Amíg azonban a hosszú kihagyás után összerakom az első filmes írásomat, addig, bár a napnak mindjárt vége, hadd mutassak néhány színészt, színészpalántát, akik ma ünneplik születésnapjukat. Isten éltesse őket! Ki, miben látta őket, illetve melyik a kedvenc filmje/sorozata tőlük? (Zárójelben, hogy én melyik alkotásból ismerem, illetve kedvelem őket)

1. Alan Rickman

(Die Hard, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, Perfume: The Story of a Murderer, és a Harry Potter széria)

1946. február 21-én született a londoni Hammersmithben. Ma 67 éves.



2.Ellen Page

(Juno, X-Men: The Last Stand, Inception, Super)

1987. február 21-én született új skóciai Halifaxban, Kanadában. Ma 26 éves.



3. Anthony Daniels 

(Star Wars - összes: C–3PO)

1946. február 21-én született a whitshield-i Salisburyban, Angliában. Ma 67 éves.


4. Sophie Turner

(Game of Thrones - Sansa Stark)

1996. február 21-én született az angliai Northamptonshire-ben. Ma 17 éves. 


5. Mélanie Laurent

(Iglorious Basterds, Beginners)

1983. február 21-én született a franciaországi Párizsban. Ma 30 éves.


Mellettük ugyanakkor boldog születésnapot mindazoknak, akik szintén február 21-én ünneplik születésük napját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése