2011. február 2., szerda

Olivia Wilde csak úgy

Tévedés ne essék, ez nem egy szexista bejegyzés akar lenni. Van az általam is, időnként követett Not Just Popcorn blogon egy ilyen időszakos bejegyzés (most ne mondjam azt, hogy rovat), hogy heti tündér. Ezek ilyen képösszeállítások színésznőkről, valamilyen apropó kapcsán, vagy csak azért, mert a blog szerzője úgy látta jónak, hogy ezt ossza meg olvasóival. Például: Emma Stone, Bridget Regan, Tompos Kátya (a magyar Zooey Deschanel) és születésnapi apropón Amanda Seyfried.
Az én bejegyzésem is valami hasonló akar lenni, azzal a külöbséggel, hogy én az időnként a gépemre lementett képekből szeretnék egy ilyen összeállítást csinálni. (Van egy ilyen szokásom, hogy ha blogokon, twitteren számomra érdekes, vagy szép képet látok, lementem és egy idő után összeszedem, rendszerezem őket).
A mostani bejegyzés pedig nem másról, mint Olivia Wilderól szólna, jelen esetben nem statisztikai adattal, hanem  képekkel, amiket megcsodál az ember, aztán továbbál. (Nem mintha a gugli nem dobna ki milliószám képeket az általunk keresett hírességről, de ez azért mégiscsak másabb)

És akkor a hosszú felvezető után jöjjön House Thirteenje, alias Dr. Remy Hadley, akinek az IMDb tanúsága szerint jelenleg 6 előkészülőben levő produkciója van.  Szerintem nem mondok hülyeséget azzal, hogy a House sorozattal szerzett magának hírnevet a színésznő. 

És akkor most ő az én "Heti Tündérem". Majd kitalálok valami jobb nevet is. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése