2010. november 26., péntek

Fehérlófiázás

Hogyha már blog, akkor posztoljak is. Mivel azt tűztem ki magam elé célul, hogy mindenről írok valamicskét, amit megnéztem, ezért ahhoz is tartom magam.
Kedden van a filmtett kritikaíró pályázatának leadási határideje és a mai "szabadnapomat" azzal használtam ki, hogy nekiálljak (üljek, legalább az egyiket megírni a kettő közül)
A napom nagy része azzal ment el, hogy összeállítottam egy 23-as listát a Kolozsváron meglévő '90 előtt megjelent filmekből, hogy ezekből válasszam ki azt, amiről kritikát küldök be. Késő délutánra született meg a döntés a Fehérlófia mellett. 



A lényeg, hogy ma ezt néztem meg, kb. 8. alkalommal. Akárhányszor nézem újra, nem tudok betelni vele, annak ellenére, hogy szinte minden képsorát ismerem, mindig tud valami újat hozni, amire addig nem figyeltem fel.
Itt egy részlet a filmből, hogyha valaki kedvet kapott a blogom böngészéséhez, hátha kedvet kap az animáció megnézéséhez is. :)

Ja és ami kimaradt, az, hogy eddig a kritikát gépeltem, fogalmaztam. Még így sincs teljesen kész, van mit csíszolni rajta, de azt majd holnap. A lényeg, hogy a váz megvan, a gondolatmenet is tiszta. Pár dolgot kell még átfogalmazzak és küldésre kész lesz. Ha majd leközli a Filmtett, akkor belinkelem ide is.
Na lényeg, hogy ajánlom mindenkinek, egyik kedvenc alkotásom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése